TFW – tunnit

Voima 1 ja Voima 2

Voimaharjoittelu on TFW­ -metodin kulmakivi. Tunneilla käytetään monipuolisesti salin kaikkia välineitä. Tunneilla seurataan kansainvälistä Training For Warriors -ohjelmointia ja tutuiksi tulevat varmasti maastavedot, kyykyt, punnerrukset ja leuanvedot. Voima 1 -tunnilla keskitytään ylävartalon lihaksien ja voimaominaisuuksien kehittämiseen, kun taas Voima 2 -tunnilla painotus on jalkojen ja alavartalon lihaksissa. Tunnit soveltuvat lähtötasosta riippumatta kaikille, ja jokainen harjoitus suoritetaan osaavien valmentajien ohjeistuksella.

 




TFW Hurrikaani ja Energy Circuit

TFW Hurrikaani ja Energy Cicuit tunnit ovat kehitetty erityisesti maailman parhaiden kamppailu­lajiurheilijoiden ja vapaaottelijoiden fysiikkaharjoitteluksi. Myöhemmin siitä ovat hyötyneet tuhannet eri lajien huippu­t ja sen on huomattu soveltuvan myös peruskuntoilijalle. TFW Hurrikaani on erinomainen treeni, mikäli tavoitteenasi on polttaa rasvaa, lisätä lihasvoimaa ja kestävyyttä sekä kehittää henkistä kanttiasi. Tunneilla hyödynnetään monipuolisesti kahvakuulia, levytankoja, kuntopalloja, battle­-köysiä sekä kehonpainoharjoitteita yhdistettynä ketteryys- ja juoksu­harjoitteisiin.

TFW Hurrikaani sopii kaikille niille, jotka haluavat haastaa itsensä ja harjoitella kokonaisvaltaisesti. Myös niille, joilla hauis ei vielä pullistele tai kynnys osallistua ryhmäliikuntaan on yleensä korkea.

 

Total Body Strength 

Kokovartalon voimatreeni, jossa tehdään toiminnallisia voimaliikkeitä koko keholle. Soveltuu nille ketkä haluaa esimerkiksi viikkotasolla tehdä vain voimatreenejä. Eli viikko-ohjelmassa voi olla vaikka Voima 1, Total Body Strength ja Voima 2.

Warrior Prehab 

Soturin lihashuoltotunti, jossa teemme toiminnallisia liikkuvuusliikkeitä, venytellään sekä käytetään myös putkirullausta (Foam Roller) liikkuvuuden parantamiseen ja palautumiseen.

Road To Warrior 

Aloitteleville ja miksei kokeneimmillekin sotureille. Tällä tunnilla käymme läpi TFW konseptia sekä yleisiä tekniikoita mitä tunneillamme tehdään. Jos joku epäillyttää sinua TFW harjoittelussa niin tämä tunti on sinua varten.

Warrior Kids

Warrior Kids on lapsille suunnattu toiminnallinen treenituokio. Warrior Kids tunnilla teemme toiminnallisia liikkuvuusharjoitteita mielenkiintoisella tavalla, myöskään lihaskuntoa huomioimatta. Tällä tunnilla lasten toiminnallisuus, liikkuvuus ja innostus liikkumisen kasvaa mikä toimii hyvänä tukevana harjoitteluna muiden harrastusten ohella.

 

JÄRKEVÄ TREENAAMINEN

TFW Joensuu suosittelee harjoittelussa noudatettavan kaavaa 4D + 4E (4 Days + Forever). Kaava tarkoittaa kahta voimaharjoitusta, kahta TFW Hurrikaania ja vähintään kahta lepopäivää viikossa. Harjoittelun lisäksi riittävä lepo yhdistettynä ravitsevaan ruokavalioon mahdollistavat elimistön optimaalisen palautumisen. Nämä asiat ovat avainasemassa matkalla kohti parempaa huomista. TFW ei ole urheilulaji vaan elämäntapa ja filosofia, jonka avulla saa lisäenergiaa arkeen sekä omien intohimojen toteuttamiseen.

Oletpa treenaajana ensikertalainen tai kokenut kettu, saat varmasti eväät järkevämpään ja tehokkaampaan harjoitteluun TFW Joensuun osaavan henkilökunnan avustuksella.

 

Ota rohkeasti yhteyttä, mikäli Sinulla on kysyttävää tunneistamme tai toiminnastamme: info@tfwjoensuu.fi
0503450026
TFW Joensuu Oy